Red-Sea-Adventure.reismee.nl

Oefenrit 9-10-11 april 2010

Om zaken als belading, zadelpijn, tent opzetten,waar heb ik het opgeborgen,kleding en vooraleen beetje wennen aan elkaarhebben we een oefenrit georganiseerd op 9 10 en 11 april. We hadden twee overnachtingen gepland. De eerste was in Duitsland bij Bitburg op een camping op 400 meter hoog. We hebben het geweten, het vroor s'nachts zeker 4 graden.

De tweede dag werd op GPS pijltje aangereden dat wil zeggen via allerlei kleine (soms onverharde) weggetjes door dorpjes en langs boerderijen ; echt genieten.

De tweede camping lag in de Vogezen in Frankrijk en bleek niet te bestaan zodat er eerst nog een rondgang langs diverse camping volgde waarna op de laatste ilegaal onze tent werd opgezet (over oefenen gesproken).

De terugtocht op zondag was een stevige afstand en werd dan ook als snelste route afgewerkt ; over de autobahn. In onze voorberijding hadden we er niet op gerekend het nog zo koud tekrijgen !

Concusie na 3 dagen en 1260 km; Alles viel mee alleen die koude niet !We zien echt uit naar die start op 30april !

Femke klein Goldewijk

Hallo heren,
Heel veel succes met het zitvlees en ik ga jullie zeker volgen.
enneh..pa: denk aan je dochter! ;-) liefs

Ronald

Hallo Ferdi, Gerrie en Paul,
Het is een erg mooie site en sticker geworden.
Marieke en ik wensen jullie een erg fijne maand met mooi motorweer, fijne en interessante ontmoetingen met de mensen van de verschillende landen die jullie aandoen.
Jammer dat we elkaar net niet kunnen ontmoeten aan de rode zee.

Willy en Marijke

Gerrie, Paul en Ferdi ook wij wensen jullie een geweldig mooie motorreis toe.Veel plezier en geniet van alles .Vanzelf sprekend blijven we jullie volgen.

linda & niek

Pap, Paul & Ferrie.

Heel veel plezier en succes de komende weken. Doe het rustig aan en geniet ervan. De site ziet er goed uit! Liefs Linda & Niek

Arie en Grada

Gerrie Paul en Ferdie
Heel veel rij plezier en mooi weer natuurlijk en voor zichtig op alle wegen.
Heel veel succes toegewenst door ons en wij volgen jullie rit zeker groetjes Grada en arie.

Annie

Ja de mannen zijn vertroken, vanuit Eibergen kreeg Paul vanmorgen nog even de kinnebakjes langs om uit te zwaaien, daarna in V-Beltrum en vandaar naar Groenlo, daar waren de motorvrienden van Ferdie en een groot aantal O.T.R. rijders voor Gerrie even gekomen om ze een klein eindje op weg te helpen, door een stukje mee te rijden, erg leuk ook dit begint al om niet te vergeten, en alvast iedereen bedankt.

Annie