Red-Sea-Adventure.reismee.nl

1 - mei De Alpen over

Na een zeer goede (zwaar gestimuleerde ) nachtrust werd koers gezet richting Venetie .

Hierbij hoorde natuurlijk ook een fijne Dolomieten rit bij. Voor mij de eerste en het was echt genieten ! Na zo'n 500km zijn we in de haven ruim op tijd. Een enorme ferryboat lag op ons te wachten. We zochten een plekje om onze slaapspullen te deponeren en gingen eerst opeen plekje uit de wind en in de zon genieten van een biertje. Voor de liefhebbers werd het zwembad onderweg gevuld met zeewater.

De 2 overnachtingenwerden doorgebracht in een open ruimte op het achterdek wat lekker ruim en niet zo benauwd was als als de ligstoelen binnen.Er waren meer motorrijders onderweg en dan is contact snel gelegd.Eigenlijk was die zondag de 3e mei gewoon een luie dag voor ons.

Ik ben in ieder geval blij dat het lukt iets te plaatsen al gaat het niet vanzelf: een heel lang verhaal is namelijk verdwenen omdat ik ergens een fout heb gemaakt maar het komt goed !