Red-Sea-Adventure.reismee.nl

Van Athene naar het Turkse Bodrun

We kunnen merken dat het warmer begint te worden. We hebben op de veerboot op het achterdek in de openlucht geslapen. Het was daar minder warm als binnen en ook was er minder verlichting.Om half 5 was het weer opstaan voor het aanlanden in het nog Griekse eiland Kos.Ik heb om 2uur vannacht nog wel vals alarm gegeven omdat ik dacht dat we al in Kos waren maar het bleek dat de boot ook nogop het eilandPathmos aanlegde !

Overigens geen straf want het was zo'n echt Grieks model eiland met witblauwe huisjes; prachtig gewoon.

Om half 6 op de motor na een vroeg ontbijtje in het prachtige stadje Kos. We hebben een tocht gemaakt over het eiland en Ferdie achtergelaten omdat hij te veel fotomomenten niet voorbij kon laten gaan. En wij hebben wat eerder de stad weer opgezocht voor een internet cafe en de laatste veerboot te boeken naar de Turkse kust en dan begint het avontuur pas echt met een tocht naat Akyaka.

niek en kim

hallo allemaal,
Leuk om te lezen hoe het met jullie en de reis gaat!
Als we de vorige verhalen lezen dan zullen de thermosflesjes al wel leeg zijn. Geniet ervan en maak d'r een mooie reis van!
Groetjes van Ruud, frank , niek en kim

Lissa

Zo te lezen beginnen de mooie verhalen nu al! En jullie zijn nog niet eens een week weg. Dat belooft wat!
Veel plezier en hou dat Zwitserleven gevoel vast...;)

henny

niet teveel mooie verhalen graag, want Henk krijgt nu al zin om ook een keer zo'n reis te maken. We volgen jullie met veel plezier. groetjes. PS het is hier hartstikke koud !

rik, gerard, Marcel, Edwin

Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben. Wij hebben het koud en nat. Morgen schijnt de zon dus nemen we nog een dagje extra.
En denk eran: Vaak bu'j te bange!

Groeten uit de Eiffel

Niek en Linda

Moeten we het bakenvuur in Dubai al ontsteken nu het vast land van het Midden Oosten is bereikt? Bij schepen voeren ze dan de vlag van dat land...misschien een idee om de locale bevolking mee te krijgen? Alles met rood zwart en groen is goed, ze weten zelf ook niet meer in welke volgorde ze staan. Groetjes!

Aloys en Marga

Fijn dat alles tot nu toe goed gaat. Jullie hebben er al een hele tocht opzitten en veel mooie dingen gezien. Maar nu moet het pas echt gebeuren, zo te horen. Veel plezier en geniet er van.

femke

Ik ben blij dat mijn vader mooie plaatjes aan het schieten is...
enneh...soms is" te bange zin, helemoale niet erg :-)
(was dat goed Achterhoeks?)
groetjes

Fonz

Woar zit jullie toch??
Groeten van (F)ons

André, oudere broer van Ferdie

Leuke site en interessante verhalen. Voor dit soort reizen ben ik te oud (hahaha), maar eigenlijk ben ik wel een beetje jaloers!!
Jongs, doot henig an!!
Groeten uit Twente.