Red-Sea-Adventure.reismee.nl

10 mei Irbid-Karak 360 km

Vandaag gaan we langs de dode zee verder naar beneden.
We zochten eerst een camping hier want we wilden wel eens een keer echt camperen.
Tot het eind gereden nog geen camping, misschien niet goed gekeken? dus terug en de kust opnieuw langs. Als we dan nog niets kunnen vinden dan maar voor de derde maal er langs terug met de maximale snelheid (130km ?)
Er staan wel overal controles maar die zijn meer op de overkant gericht want daar ligt de 'vijand' Israel.
De temperatuur is inmiddels dicht in de buurt van de 40 graden aangeland en er lijkt een soort gelige zandstorm van behoorlijke kracht gaande. We hadden bijna vergeten om nog in de dode zee te gaan zwemmen die met zijn 400meter onder zeeniveau natuurlijk ook wel even meegenomen moest worden! Inderdaad het was een unieke ervaring om zo hoog op het water te drijven. In onze zoektocht naar een campplaats heb ik mijn motor in een omkeerpoging op de weg neergelegd. Natuurlijk kon ik hem niet alleen optillen dus met het schaamrood op de kaken moest ik de anderen te hulp vragen. Natuurlijk moet er dan eerst een foto gemaakt worden .Dan mis ik mijn lichte offroad toch wel even, dan had niemand iets gezien.
Tenslotte toch maar een hotel in Karak genomen voor 25 Euro met zijn drieen inclusief ontbijt. Weer geen tent opgezet .

N31 10'59.0'' E035 42' 07.1''

Reacties

Reacties

Lissa en Annie

AL had niemand het gezien, je had het later toch altijd wel verteld. En dan lach je zelf het hardst

Fonz

neergelegd? of gevallen?
hoe dan ook, al ben iej nog zo snel, ze zien het wel.
het overkomt oew en ons.
groeten van (F)ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!