Red-Sea-Adventure.reismee.nl

4 mei Van Kos naar Akyaka

Een kleine veerboot deed er een uur over om ons naar het vasteland van Turkye te brengen.De motoren van ons waren de enige voertuigen aan boord
De Douane activiteiten gingen soepel want de mensen wilden naar huis dus stonden we om 6 uur in de avond klaar voor onze tocht naar Akyaka. Omdat het snel donker zou worden namen we niet de binnendoor route maar een tocht van 125km door de bergen.
We waren blij weer eens lekker motor te rijden.Het was al donker toen we in Akyaka aankwamen en van het hotel van 3 jaar terug was niets meer terug te vinden. Na lang zoeken vonden we uiteindelijk een heel mooi hotel voor een verrassend lage prijs Zijn zoon had een restaurant er naast dus alles kwam goed.

Annie

Hallo Motormannen, waarvoor heb je dan een tent meegenomen? Had je toch niet zolang rond hoeven te rijden.

Fonz

Wat jammer dat jullie de weg langs de kust niet hebben genomen naar Akyaka, maar als het donker is het te begrijpen.
Mooi mannen, we leven mee!
Trouwens het Hoteltje met zwembad is er nog, vlak bij de ijskoude rivier. misschien voor de terugweg. 37° 3'5.46"N 28°19'40.80"O
Fons