Red-Sea-Adventure.reismee.nl

21 mei Van Aigaion naar Florina

Na een koude en natte nacht hebben ze 330 km gereden naar Florina. Gerrie is vandaag op z'n rechter koffer gevallen, zelf heeft hij hier niets aan over gehouden. Morgen gaan ze de koffer uitdeuken. Aangezien alles nat is, hebben ze een hotel te genomen.

N40 46'53.4'' E021 24' 29.5''

Het verhaal van de tocht naar Florina is bij het verhaal van gisteren gevoegd dus voor dit verhaal even terug kijken naar 20 mei.

Het hotel had de verwarming niet aan of kapot , in ieder geval was het nog moeilijk onze spullen droog te krijgen. Gelukkig was er wel een balkon en toen in de morgen de zon doorbrak ging het zelfs snel.We hadden s'avonds bij het hotel om de hoekeen gezellig volkskroegje gevonden waar ook lekker gegeten kon worden en via de eigenaarwisten we een garage te vinden. Samen met Paul heb ikde andere morgende gedeukte koffer kunnen fatsoeneren zodat zelfs de deksel weer sluitend is geworden.en het weer aan het rek bevestigd kan worden. Het is noodwerk met duktape afdichting maar het functioneerd.

Ronald

Hoo kan Gait noo vallen met zovolle profiel op de banden?
Lei d'r soms ollie op de weg.
Moar ja better 't wegprofiel op de koffer as in de konte.
Ne koffer ku'j hendiger uut deuken as de billen.
Zol veur Annie ok neet fijn weazen, ne kearl teruggekriegen met ne gleuve meer!
Hol de gedachten d'r bi'j, want hoo wieter da'j hier op ankomt, hoo natter 't meestal wordt.

annie

Ach ja een deukje meer zal toch geen pijn doen, de koffers haal je er gewoon weer af.

linda

Als jullie zo door rijden zijn jullie eerder in het koude kikkerland dan wij. UT KIEKEN PA! tot heel snel.

Linda & niek