Red-Sea-Adventure.reismee.nl

25 mei Van Gradec naar Senj

Vandaag hebben ze 431km gereden, erg mooie route langs de kust. De zogenaamde 'Magistrale' langs Split en Zadar. Verder kwamen er berichten dat Paul zijn paspoort weer terug heeft, het fijne weten we er zoals gewoonlijk niet van maar goed nieuws dus!. Vannacht brengen ze de nacht door in Senj.

N44 59'40.9'' E014 54' 00.4''

Het paspoort verhaal is gisteren aan bod geweest en de weg langs de kust naar boven is fantastisch mooi.Gisteren zijn we langs Dubrovnic gereden wat een prachtig gezicht op de mooie stad opleverd. Ook de enonme cruise schepen en een prachtige brug maken indruk.

We camperen vandaag voor de laatste keer en wel in Senj. De camping kennen Paul en Ik al van eerdere bezoeken en ligtop loopafstand vanhet prachtige oude stadje. We eten eten sávonds heerlijk vis (hecht is de naam) aan zee. s'Morgens genieten we van het binnenlopen van de kleine vissersbootjes die trots hun vangst tonen. Prachtige koppen hebben die vissers .Ferdie legt het vast op de gevoelige (inmiddels electronische ) plaat,