Red-Sea-Adventure.reismee.nl

27 mei Van Bovec (Slovenië) naar Neumarkt (Duitsland)

De laatste tussenstop voordat ze thuis zijn. Vanacht brengen ze de nacht door in Hotel Postte Neumarkt. Waarna ze morgen verwachten tussen 17.00 en 18.00 thuis te zijn.

We wachten vol verwachtingaf!

N48 21'40.9'' E012 30' 26.9''

Oostenrijk waren we snel door en aan de noordkant van de alpen werd het steeds lichter aan de lucht.We kozen een stuk route dat op de kaart als mooie route stond aangegeven. Deze liep bij Satzburg verder naar het noorden over niet autobahn. Het viel een beetje tegen en ook kwamen er weer flinke buien opzetten.We gingen om 16.00u dus maar een Gasthof/Hotel zoeken.Als mogelijk' mit eigener Brauerei und metzgerei'' Dus van etten en drinken good.

We vonden die in Neumarkt St Veith als 'Gasthof zum Post'. Een leuk middelgroot stadje Het koste wat onderhandelen om voor 30 Euro p/p een luxe eenpersoonskamer te boeken( ik was het getrek met die dekens met Paul wel een beetje zat)totwe beloofden dat we zeer goed voor de bieromzet zouden zorgen. We hielden woord. Alleen ging om 21.00u ging de tent dicht omdat er Volksfest was. Volksfest wo den ! Hier vlak achter in de stroate ! Now ja mot dan mor he , doar mor hen dan. Gelijk een literpulle veurden neuze. lowzeggen met de neuze in de botter. Ne wiej wilt afvallen in de vacantie serieus !!!

LEO LUTTIKHOLT

ALLEMAAL WEER WELKOM OP NEDERLANDSE BODEM, EN HOLLANDS WEER.

GR. LEO

Annie

De eerste plek om de mororijders te ontmoeten, is dus in V -B Huize Tol dat is voor de meeste wel duidelijk.

Maarten Hoffman

Kearls!
Erg leuk om jullie verhalen en ervaringen te lezen en het zo een beetje te volgen via een weblog.
Het doet me een denken aan de verhalen van Ted Simon, leuke indrukken en inspiraties!
De reis zit er bijna op (nu wss aan de deutsche schnitzel?) en geniet er nog maar eens hevig van!!!
Mvg, Maarten & Marlie

Joke Beke

Namens het hele team van Beke Mode wensen wij jullie welkom thuis!! Met vriendelijke groet,
Joke Beke

Fonz

Fonz schrijft:

29 May 2010, 22:04

Ja de weg naar Gramsh, geweldig. jammer voor jullie dat het regende en glad was, anders was het ook voor jullie bikers een mooie weg geweest.
Gerrie, kant weten.
In elk geval een goed verlopen reis wat we vrijdagavond vernomen hebben bij thuiskomst.
Mooi gespeecht van Mieke met de nadruk op low butget, dat deed het goed.
De aanschaf vant tentje was misschien wel low budget, maar als ik hoor wat jullie al hebt betaald bij de diverse grensposten dan vraag ik mien af waar ligt de grens!
Maar het zit er weer op en de foto`s uit onder andere Albanie zien er prachtig uit, eens kijken oft waar is daar.